O každém podnikání se musí v první řadě vědět. Jistě, povědomí o tom, že někde někdo něco nabízí, ještě neznamená, že si tím takový podnikatel také dost vydělává, protože taková nabídka potřebuje nesporně i své další kvality, jako je její potřebnost, žádoucí úroveň a dobrá cena, ale když se o nějaké nabídce ani neví, že tato existuje, logicky není nikým zaplacena ani tehdy, když je tím nejlepším z nejlepšího.
Když tedy někdo podniká na internetu, musí se postarat i o to, aby lidé věděli, kde tu nabídku najdou. Je třeba adekvátně upozornit internetovou veřejnost na to, že se tu něco nabízí, a současně je záhodno přesvědčit potenciální zákazníky i o tom, že by měli zrovna tuto možnost využít. Koupit si ji a zaplatit za ni.
Zkrátka je třeba vsadit i na reklamu. Která má ale na internetu logicky svá specifika, je přece jenom jiná než ta, která se používá při propagování byznysu v našem reálném světě. Na internetu nelze využít například letáčky nebo reklamní prospekty, nelze tu nikoho oslovovat osobně. A namísto toho je tu jiná skutečně efektivní alternativa, jež je zkratkou označována jako PPC reklama.
Oč u této reklamy jde? Vlastně hlavně o to, že se za ni platí úměrně tomu, kolik lidí na tuto klikne. Takže tu podnikatelé platí jenom za to, co jim tato skutečně přináší. A navíc je tu jisté, že tato reklama bude veřejnost oslovovat, protože bez toho by si její poskytovatel nevydělal.
A tak je místem ovlivňovaným PPC Praha, proto tak dokonale ovlivňuje PPC reklama Brno. A ani v jiných končinách tomu není jinak. Reklama placená podle počtu prokliků je lidem snadno dostupná kdekoliv. A zabírá na ně. A proto se bez ní internetoví podnikatelé a firmy často neobejdou. Protože je třeba stůj co stůj zákazníky podnikatelským webům zajistit, aby bylo jisté, že tyto své majitele a provozovatele uživí.